WORDT U AL GEVONDEN?

Image

Er zijn twee methoden waarmee websites gevonden worden in Google: Organische zoekresultaten zonder betaling en gesponsorde resultaten tegen betaling. Beide vormen zijn relevant voor de zoeker en bieden belangrijke uitgangspunten om beter gevonden te worden in Google. Om een goede positie te krijgen in de onbetaalde, organische zoekresultaten moet een website geoptimaliseerd worden voor zoekmachines. Dergelijke zoekmachine optimalisatie wordt ook wel SEO (search engine optimization) genoemd en is gericht op het realiseren van een hoge positie in Google.

Heel kort door de bocht gezegd levert SEO alleen resultaat op als uw website bij de top 5 staat in Google. Op lagere posities wordt bijna niet meer geklikt. Daarmee is echter niet alles gezegd, omdat de zoekresultaten kunnen verschillen per computer, afhankelijk van regio en persoonlijke voorkeuren.

WAT KUNNEN WIJ VOOR U BETEKENEN?

Image

Zoekmachine optimalisatie

Maximale rendement uit uw Google Adwords campagne

Meer verkoop uit hetzelfde aantal bezoekers

Sneller en eenvoudiger de belangrijke informatie uit uw Google Analytics